grillkväll?!

jaa i går var en väldigt stressig dag för lilla mig :( men det gick väldigt bra ändå..
morgonen började med sovmorgon, vilket jag inte hade tänkt mig, ville vakna tidigt och grejja lite hemma men nej då! istället så hade jag en timme på mig innan jag skulle gå till bussen. sen blev det att springa till körskolan och efter körningen så fick jag springa till bussen för att åka till Enköping och jobba..jätte segt på jobbet igår, till de två sista timmarna då kom det in folk så att det blev kö iaf  :) konstigt det där att ibland är det tok mycket folk och vissa dagar är det nästan helt tomt.. måste alla människor äta samma dag, samma tid?! sen som tur var så fick jag skjuts till bussen för att åka hem vid 20 tiden, kom hem vid 22 och hjälpte martin med mat, och lunchlådor..

idag tänkte jag vara aktiv med min hund, och aktiv här hemma.. har tagit en snabb morgon runda med leona, sen har jag städat hela köket och ska väll fortsätta med resten av hemmet, sen ska vi gå och hämta cykeln vid bussen, och så ska det bli lydnads träning idag..
Jag ska nämligen anmäla mig till två lydnads tävlingar nu.. en den 22 september i skövde och en annan den 25 oktober i Nynäshamn. så nu har jag lite att sikta på, måste träna med störning bara och så jätte mycket störningar finns det inte direkt här ute på landet, men ska försöka fixa något.

Ikväll kommer Martins familj hit på grillkväll. kyckling spett och potatisgratäng med en stor sallad står på schemat, till efterätt vet ja inte riktigt.. får hitta på något gott..



vad vill hon?

jaja nu ska jag försöka hitta på något kul, har igentligen massor att göra så borde göra något av de.. tjao
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback