handla handla..

Konstigt att det ska vara så kul att handla, vad som helst, mat, kläder inredning jag blir lika glad av vad som helst :)

Idag höll jag på att försova mig igen, förstår inte, men de är så fruktansvärt skönt att sova!! men hann iaf med bussen till körskolan, och efter körningen mötte jag Linda i stan, tog bussn ut till IKEA där det blev lite smått och gott handlat, sen åkte vi ner till stan igen för att göra lite bankärenden och sedan skulle jag leta efter en bok som jag givetvis inte hittade ^^
Åkte hem med samma buss som martin och har precis Lyckats laga en god middag, pasta och sås :D super nöjd! Nu ska martin spackla lite i köket sen ska vi dra in till Gränby Centrum för att leta bok och se om vi hittar lite kläder!


första året på gymasiet?! minns inte..


Kommentarer
-svantes mamma- säger:

Oj! vilket vackert foto! det skulle varit fint uppe på väggen tycker jag =)



kram kram

2009-08-20 | 19:32:17
Bloggadress: http://nykick.blogg.se/
linda säger:

aaw, vilken gullig bild!

taack själv för idag, det var mysigt som vanligt! välbehövlig terapi ;D ses på lördag :D

2009-08-20 | 21:47:32
Bloggadress: http://goodshoeswontsaveyou.blogg.se/
-svantes mamma- säger:

Hej kusin!



Mona har gjort håret på mig och hon beställde färg från en frisörsalong. 5.33 heter färgen men märket vet jag inte... men de finns alltså inte att köpa på ica så.



kram kram och tack för komplimangen! =)

2009-08-23 | 11:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback