Hemma igen :D

äntligen är jag hemma igen.. känns så skönt, har verkligen varit skönt att vara hemmifrån en vecka men som sagt borta bra men hemma bäst!! På måndagen var väskan packad och det bar av mot Sthlm med två enegiknippen i kopplena.. en jobbig promenad måste jag erkänna.. en tung väska på ryggen och två pigga hundar som gjorde allt för att komma framåt :P lyckades ta mig välbehållen till busshållsplatsen iaf. På sthlm C mötte jag pappa eva jesper och tre av evas barnbarn. resan fortsatte ner mot Nynäshamn till nicksta kampingen där det blev familje middag och en och annan grogg.. På tisdagen åkte jag hem till Janina på en vin kväll, som även inehöll en hel del tvspel :) såå skoj faktist, var längesen man var så tankad på ett tvspel måste jag säga.. på onsdagen åkte jag hem till pappa för en dusch och sen till Handen för lite shopping sen tillbaka till nickstacampingen där vi hade kräftskiva med hela familjen.. mysigt och väldigt gott!! Torsdagen blev det tyvärr jobb.. sara körde mig till Uppsala där vi kkade lite lunch sen begav jag mig till Enköping för att jobba.. fick som tur var sova hos sandra.. annars hade jag fått åka taxi hela vägen hem vilket inte hade varit gratis :S men snälla sandra öppnade vänligt dörren för mig klockan 00,30. blev en natt macka och en dusch sen blev det sängen.. Fredagen åkte jag tillbaka till campingen för lite kalasande.. Lördagen var lugn tog en vända i nynäshamns butiker och sen åt vi thai mat i husvagnen.. Och idag blev det en resa till täby för att träffa Nilla en snabbis innan jag skulle hem...

En vecka med något för mycket alkohol måste jag erkänna men har haft väldigt trevligt!! kul att träffa lite kompisar och umgås med syskon man nästan aldrig träffar :)

i morgon blir det jobb igen och på Tisdag kommer mamma och hennes familj hit, blir antagligen en resa in till sthlm och en till furuvik.. mer är inte planerat.. Och i morgon kommer Martin hem :D ska bli så skönt att ha hemma honom igen.. saknat honom som bara den :)
tjaoo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback