hmm ?!

jaa jag är fortfarande lite krasslig, verkar inte vilja ge sig helt men de får gå ändå. Känner mig så pass frisk att jag drog till jobbet igår iaf, och idag lyckades jag skrapa ihop några fler timmar, så det blir heldag även idag :) Skönt att jobba, skönt att veta att ju mer man jobbar desto mer pengar får man..
Men tankarna har börjat cirkla runt i huvet på mig. Nästa vecka kommer jag och resturang chefen ha möte, det är 90dagars utvärdering, och om jag skött mig och om de känner att dom behöver/vill ha mig kvar så får jag stanna.
Kollade häromdagen på platsbanken och såg att dom söker 8nya till våran resturang.. blir lite fundersam, vi är liksom redan över 50 pers anställda, hur i all sin dar ska dom haråd med alla människor?!

Ni kan ju förstå hur mycket snack de går i vårat lilla fikarum om rasterna, vem/vilka får gå?! varför anställa fler!? kommer jag få stanna?! åååh man blir ju som tokig. :P

Jag har nästan lyckats byta alla tider som jag hade vecka 39 vilket är jätte skönt.. en tid kvar nu bara så de är nog ganska lungt, ser verkligen fram emot att få åka bort, lång hemmifrån, bara njuta av att ha semester. Om de inte hade vart för flygningen så hade allt varit perfekt, är ju så himla närvös för att flyga.. vet inte varför med tanke på att jag flygit själv och så men de är ändå läskigt att vara så högt uppe, ska bli skönt att martin är med iaf, då är man inte helt själv :)

Nu ska jag skynda på och försöka få något vettigt gjort här hemma innan jag pinar iväg till jobbet. Ska ut en sväng med min lilla vovve, hon ser ut att behöva det..
Ha de så bra allihopa!!
Kommentarer
Pernilla säger:

Hejhopp!

Klart att du får stanna, och inte ska du vara rädd för flygningen. Det kommer att gå utmärkt!

2009-09-01 | 15:19:37
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback