Julkul med dogsen.

Denna dagen känns bra mycket bättre än gårdagen, Allt klöste sig tillslut, tack och lov! Så nu flyter allt på igen. Idag har jag inget inplanerat, så denna dagen kan bara jag styra, och idag ska bli en bra dag har jag bestämt. Som länge idag, 8.30 ganska länge för mig nu för tiden, vet att det låter skumt men nu har jag vaknat mellan 7 oh 8 alla dagar, vilket är helskönt. Martin är iväg på företagsfest, börjar klockan 13 och slutar när man inte pallar mer stog de i välkomstbrevet, undrar vad dom ska hitta på :S Han har iaf förvarnat mig med att jag ska få möta honom vid bussen någongång. Så jaa det är det enda inplanerade.
Jag ska ta en långis med dogsen idag, jag bara önskar att det vore snö ute, så mycket mysigare då. Nu är det nästan 1 plusgrad vilket det inte varit på ett par dagar, så idag var det nästan ingen frost heller :( tråkigt. Jag ska baka lite julgodis och kakor och grejer idag har jag tänkt, sååå godis sugen så varför inte? Tänkte testa på lite nya recept som jag hittat på tasteline.se om ni har idé torka på vad ni ska äta/baka så är det den perfekta sidan, allt finns där. känns så iaf. Nå väl, idag är det redan fredag. Läskigt värre, tiden bara rinner iväg. nää nu ska jag försöka fylla min dag med något skojsigt :) tjaoo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback