Kista.

Idag bär det av till Kista för en massa shopping med underbara Linda :) Ska bli så härligt att ha en tjejdag. Längesen vi umgicks nu så det är absolut på tiden. Som vanligt kommer vi nog inte hinna shoppa så mycket, brukar mest bara bli en massa tjejsnack på närmaste fik i så många timmar som möjligt. Men vad gör väl det, en dag med Linda kan inte bli annat än underbar!

Annars händer inte så mycket i min vardag för tillfället, är Ledig hela veckan som sagt, ganska skönt :) Vi är hundvakt åt Bärta tills på Tisdag, så det blir en hel del promenering med dogsen. Igår hann jag med att rensa ur min garderob, hur ofta gör man det liksom? skönt nu iaf, försökte fixa plats till dagens shopping men ser trångt ut. Får väl helt enkelt köpa en till garderob :D Eller börja bygga ett klädberg :) det funkar ju det med. Fick en massa kläder av Martins syrra i måndags också, såå nu har jag en massa kläder, me like. Nää nu måste jag snabba på Linda kommer om två timmar, då ska jag vara redo.

Bärta och Leona i våras.

Kommentarer
linda säger:

åh fina du, tack för en sjukt härlig dag! det här får vi absolut ta o göra om (när kontot blivit påfyllt ;) )

ha en fortsatt skön ledighet! klappa bärta från mig ^^

2009-12-02 | 22:13:26
Bloggadress: http://goodshoeswontsaveyou.blogg.se/
Pernilla säger:

Vad kul med en tjejdag =) Me liiike!

2009-12-02 | 22:19:26
Bloggadress: http://www.onetaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback