personalfest.

idag var det dags att vakna tidigt igen, Martin förstörde min "vakna tidigt vana" i helgen, men att vi skulle ligga och dra oss på mornarna, "viktigt att sova ut ordentligt på helgen så man är pigg på veckorna" jo men ja tack, de gick ju bra. Vaknade seg som en gris 6.30 snoozade till 7.10, fort upp och stresa iväg till körskolan, lättiriterad på morgonen vilket körskoleläraren fick känna på :S jaja så kan de gå, inga körlektioner innan 10 för min del :P och nu är jag hemma igen, käkat lite mackor och ska gå och lägga mig, sova några timmar för att sen dra iväg och jobba, och efter det bär det av till personalfesten. Har ingen utklädnad, men det får funka ändå, huvudsaken är att man kommer dit väl?! sätter på mig en tomteluva och ser glad ut, hur ska man hinna klä ut sig när man kommer raka vägen från jobbet, sen blir jag ändå någon timme försenad :S jaja de får bli som de blir, tror de komer bli skoj ändå, riktigt taggad iaf :D

ha de nice!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback