korvnojja?!

hemma från jobbet nu.. har blivit sittandes här på tok för mycket den senaste tiden.. men va ska man göra.. det är beckmörkt ute så man kan knappt gå ut, och finns inget annat än datorn att göra inne, så jaa..

ringde min kära svärmor idag.. när martin åkte så sa hon att det bara var att ringa om man behövde hjälp, så det blev ett samtal idag.. kissa hundarna under dagen och självklart ställde hon upp.. gullsvärmor. hon var ute med dom i 2-3 timmar, hade ett jätte gulligt röstsamtal från henne som jag hörde på rasten.. hon är för go.. skämdes över att ringa henne i morses, vill ju klara mig själv och inte behöva hänga på andra men ibland går det bara inte ihop, så då får man be om hjälp. hon hade hällt upp tre vattenskållar i köket fulla till bredden till hundarna.. Cindy är en baddare på att sörpla vatten så är förvånad över att allt var kvar :) kände mig väldigt välkommer hem iaf.. skönt att ha någon som väntar på en när man kommer hem, även om dom inte lyssnar eller svarar en när man pratar med dom :D jaja.. dessa djur, vad skulle man göra utan dom ?! Cindy har gömmt fotbollen någonstans också, ska ut på jakt efter den i morgon, leonas favvoleksak :P

Blir inte sängen för mig på ett bra tag, håller på att tvätta nu och sen ska jag leta upp en västa för att sedan packa tills i morgon, åker npog ganska tidigt hoppas jag.. fasar verkligen för att åka med båda vilddjuren på tåget i morgon, leona är det lungt med när hon är själv men när cindy är med så stissar hon upp sig.. så de blir nog en upplevelse, pappa får möa mig i sthlm iaf så blir de lite lättare..

Har tränat hundarna lite idag.. väldigt stolt att man fått tid över till det, Har försökt lära Cindy NEJ hela veckan och tror faktist hon fattar grejen med det nu.. tränade med krov idag och gör man inte för en korvsnärt?!
nu dricker jag te och käkar rå korv.. orkar inte steka den och har nästan inget annat hemma, inget jag orkar laga iordning till mig själv iaf.. jaja..
lite midsommar bilder hinner vi nog med iaf.. Leona & nikki

Leona med midsommar scarfen---->

sådär ja.. får bli fler bilder en annan gång. ha de så bra!
Kommentarer
-svantes mamma- säger:

Vad fina bilder (L)

2009-07-30 | 09:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback