tur i oturen?!

vet inte om man kan kalla det tur i oturen men så skriver jag iaf.. hela dagen igår trodde jag att det var fredag idag. förstår inte hur hjärnan kan ställa in sig så utan att upptacka att det faktist är lördag idag men så blev det iaf. Vaknade med fredags stämpeln i pannan, kollade bussar och grejjade lite innan jag skulle dra vidare till jobbet.. började inte förens 17 idag och eftersom jag har lovat mig själv att ta vara på varje liten stund av livet, så begav jag mig ut i trädgården och plockade undan en massa ogräs..fattar inte hur det kan vara så mycket, i rabbaterna, i gruset.. ja fasen överallt är de en massa ogräs.. och det tar timmar innan man ser resultat.. och när man äntligen fått iordning på rabbaten så det bara finns blommor, ja men då har det föts en massa nya ögräsbäbisar som tecker rabbaten redan morgonen efter.. phuu vet inte vad man ska göra.. jaja nog om det. cycklade iväg till bussen iaf.. glad över att få komma hemmifrån lite, och när jag sätter mig i busskuran slår det mig för första gången på ca 18 timmar att de är Lördag :S fick lite smått panik över att jag skulle komma örsent till jobbet men som sagt tur i oturen så kom det bussar som matchade in mitt jobb, så jag kom i tid.. :) men fy vad det är jobbigt när man kommer på sånt.. man blir ju aldeles snurrig i bollen :P

nu är jag hemma iaf. ska aldeles strax sova hade jag tänkt men hundarna verkar ha andra planer för kvällen.. dom ligger och brottas i en hög på golvet :S så jag lär inte kunna somna med det livet som dom för.. jaja dom blir väl trötta dom också sen.. kanske..
i morgon ska jag jobba igen.. så skönt!!! sen på måndag börjar min lilla tripp.. ska försöka hinna med så mkt som möjligt under min lediga vecka, ska träffa tanya på onsdag och hjälpa henne med lite varor i djuraffären.. ska bli kul att åka dit igen, har inte vart där sen jag lämnade in nyckeln.. sen på kvällen drar jag hem till Hanna för lite tjejsnack och vin.. och på fredag ska jag troligen träffa sara en snabbis i nynäshamn.. :D det är allt som är planerat hitills.. hoppas de blir fint väder.. har lovat joakim att jag ska bada, så då är de bäst att de är en bit över 20grader.. jag är världens badkruka måste jag erkänna :P

jaja.. ha de så bra!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback