det brinner fint här.

vaknade på tok försent idag. som vanligt är snozze knappen på mobilen min bästa vän, tills jag kom åt "Alarm av" knappen. börjar bli trött på att jag inte har någon som hälst självdisiplin. urs. men de är bara att ta sig i kragen. Skärpa till sig.

Gårdagen var härlig. Förutom att jag hade värsta otursdagen, de började med att jag råkade slå ner en jätte fin prydnadsak som gick i spillror. Tiden springer iväg, snabb pinkrunda med hunden, ramlar ner för trappan och ställer mig på alla fyra. (borde sett jävligt skoj ut) missar bussen. Väl inne istan så kommer jag precis i tid till frisörtiden. Och min frisör var skit skum, hon tyckte jag skulle sluta jobba på donken för de är ohälsosamt (?) sen tyckte hon att jag skulle gå och ställa mig i kö, oavsett hur lång den är för att få vaccinsprutan. Försökte förklara att ja tar den sen när man inte behöver stå ute i åtskilliga timmar för att få en sprutjävel i sig. Men men skum brud, sen kallade hon mig lilla gumman hela tiden. Fruktansvärt störande med tanke på att jag fyllde 20. annars var dagen väldigt bra. Nöjd med håret, något kortare och snelugg. Känns bra. tog en sväng med hunden när jag kom hem och sen städade jag iordning, tände ljus, och så kom Martin hem. Fick en väldigt fin bukett rosor av honom. Sen en jätte snygg jacka. :) väldigt nöjd. Åkte och käkade på en resturang, plankstek med oxfilé. Sen hyrde vi "en shoppoholics bekännelser" (hur de nu stavas) kul film. Mindre kul var det när vi upptäckte att färgen i tv´n gått sönder, svart/vitt är inte alltid så kul. Så ny tv får de väl bli någon gång då.

Har äntligen fått eld på spisen nu, shit. Tog långtid, många svordommar, men de gick så nu brinner de som bara den. Har massa saker jag borde göra, orkar inte med så många av dem men ska nog skriva en "Att göra lista" då brukar jag få saker gjort. När Martin kommer hem så blir de ommöblering i vårat lilla hus. Och i morgon blir det upp väldigt tidigt, börjar jobba 8.30 :S fick även ett jätte roligt brev idag, Elräkningen kom, ser inte ut att bli så stor julskinka hos oss i år om jag inte får världens bästa december schema. men de kan man ju drömma om.  jaja ha de göttans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback