frukost

 

varför har inte Forkarby någon som helst kiosk/butik? de kan väl iaf ha ett litet fik. Ingen frukost hemma. Äter jag inte frukost så brukar inte mina dagar bli så bra. Älskar verkligen Mat! Människans bästa vän. Började med att äta stekt potatis, ägg och en kopp te. Låter gott va?! helt ok- men inte frukost. Den godaste måltiden på dagen. Så nu är jag hungrig igen. Undrar vad man ska stoppa i magen när varken kylen eller skafferiet innehåller så mycket. Har möjligheten att åka och handla men känns jobbigt med tanke på att jag ska åka till jobbet om 3 timmar. Får väl köpa något på pressbyrån då. Handla efter jobbet. Kylen ska vara full, det ska finnas alternativ.

Vad äter ni till frukost? vore kul med lite ideér. Om ni inte äter frukost varför inte och när äter ni då?

Komentera mera!

 

L

Kommentarer
Björn H säger:

Jag älskar verkligen också att ha mycket att välja på till frukost - blir ofta småsur om jag äter samma sak flera dagar i rad! I morse åt jag; special K flingor med hallon- & blåbärsyoghurt, rostat bröd med ost och kall mjölk. Men andra tips som jag brukar variera med är färsk limpa med antingen; leverpastej, salami eller stekt ägg. Ett halvsurt, kallt äpple till är alltid gott det med :)

2009-11-16 | 10:52:40
Pernilla säger:

Jag äter för det mesta havregrynsgröt med kanel på och ett kokt ägg till det. En aloevera sup också såklart ;)

På helgerna kan jag lyxa till det lite och äta något gott bröd med smaskigt pålägg och te till det =)

2009-11-17 | 10:47:56
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback