motivation.

förstår inte hur det alltid blir så här. Jobbar kväll idag, och innan det blir det körskolan. Men tiden innan man ska iväg rinner bara bort, känns som om någon drar fram klockan och sen poff så har jag jätte brottom och måste stressa iväg. Det värsta med dessa dagar är att jag inte får något gjort, timmarna är bara tomma. Och det finns massor att göra så igentligen skulle jag kunna använda tiden väl, men så blir det ju inte för jag är seg, och blir änu segare av att sitta här och inte göra något vettigt. en ond cirkel på något vis. men men. det finns ingen annan än jag som kan göra något åt det så får ta och göra det nu, borde verkligen göra det nu, min buss går om 2.5 timme, så lite hinner man ju med :) så jaja nu stänger jag av dumburken och ser till att det blir en dag idag också.. ha de nice.

Man sover bort en tredjedel av sitt liv, hur deprimerande är inte det,
och sen sitter man vid datorn X antal timmar i veckan och inte gör ett dugg vettigt.
Kommentarer
Mysmongo säger:

Vet vad du menar! Man måste försöka få nånting klokt gjort varje dag, annars rinner tiden bara iväg! Man kan ju aldrig skylle på att man inte har tid iaf!

2009-11-26 | 15:51:47
Bloggadress: http://ekcaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback