tävling

Hanna pressar mig, tvingar mig kanske man ska säga. Eler har jag bara aväldigt lätt för att falla för grupptryck. IO vilket fall så vill Hanna att jag och Leona ska ställa upp i Lydnads tävling. Nu har jag ju någon att tävla med. Men närverna sviker så fruktansvärt. Fattar inte vad jag är rädd för. skämma ut mig. Men ändå så vill jag tävla, jätte gärna, och anledningarna förut till att jag inte anmällt mig har vart att jag inte vill tävla själv. Så ja slänger nog iväg en efteranmälan ändå.

sen å andra sidan vet ja inte om jag har råd. den här perioden av året så är de så mkt utgifter. körkort, möbler, simkort till Leona.julklappar. ja de blir en del. Och sen är de stora sthlm och där lär ja bränna iaf 1000kr. så ja vet inte ska tänka på saken. kanske vore bäst att köra på förfullt nästa år i stället. när man har råd och tid.

Idag Ledig. Mobilen har vart avstängd hela natten och har inte satt på den än. Orkar inte. Jag är Ledig! ska aldeles strax ta en sväng med Leona, och sen bussen in till stan för att träffa Emma. Ska ev handla lite också. Om man hittar något fint :) ha de

Kommentarer
hanna säger:

Skit i nerverna, det är roligt att tävla! Finns inget läskigt, eller vem vet, kanske hoppar upp en krokodil och biter dig i tårna under fotgåendet? Njaee jag tror inte det va. Det är bara roligt och inget farligt kan hända! I promise you! Kom igen, tror jag ska ordna ett tränings läger för dig och Sofie så ni blir av med de där nerverna, ni är bara elaka mot er själva! Ska vi träna i veckan, ledig måndag eller tisdag? Jag kan komma bort till dig om du bjuder på fika så kan vi köra ett ordentligt pass! :D Hör av dig

2009-11-01 | 20:43:31
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/
Pernilla säger:

Det är klart att du ska tävla!

Det är bra att vara nervös, det är det som är själva grejen, kicken med tävlandet :D

2009-11-05 | 18:26:10
Bloggadress: http://www.onetaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback