underbara dag :)

har haft en helt underbar dag, och det känns som att den kommer vara underbar hela dagen lång, ända till sängdags. Åkte till Körskolan i morses, sen blev det lunch med Martin, en sväng i Uppsalas Butiker som bara lyser av jul, så ja jag begav mig hem och eftersom detta är enda lediga dagen innan 1 advent så har jag nu satt igång med Julpyntningen, köket är klart, och nu är det vardagsrummets tur att bli julfint. Så himla mysigt med en massa ljus och varma färger i hela huset. Ååhh jag älskar verkligen julen, just nu så dunkar jullåtar på hög volym genom högtalarna och jag ska nu återgå till mitt julpyntande. Leona ligger ute i trädgården, hon förstår inte riktigt varför det ska vara sånt ståhej över julen, räcker med skinka och snö för hennes del. Men storstädning pågår här så då får hon inte vara med :P

Leona förra vintern:



Kommentarer
Sofie säger:

Var är bilden tagen?

2009-11-28 | 17:00:59
Bloggadress: http://ekcaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback