vilse.

förlåt för mitt tidigare inlägg men måste erkänna att förmiddagen idag inte var en av mina bästa. Dagen började bra, fortsatte jätte dåligt. Det jag i efter hand är väldigt glad över är att jag klarar av att ta mig i kragen. När man ligger i sängen som en hög och verkligen inte hittar några possitiva tankar om livet, så finns det bara en som lyckas få mig på bättre humör. Hon satt och gnydde framför ytterdörren och då slog det mig att hon inte fått någon riktig rastnings runda. Tänkte ta en snabbis med henne, men väl ute så tänkte jag att vi kunde ta en promenad till Häst hagen. Det är så mysigt där dom går. Dom är så ro fyllda. Sen ser leona jätte kul ut när vi kommer till hästarna, inte hennes bästa vänner kanske. Väl framme så är hästhagen tom. Vart är hästarna när dom inte är i hagen? Dom kan väl inte vara inne på dagen..? jaja. På vägen till hästhagen insåg jag att det var väldigt skönt ute. Så promenaden fortsatte. Rakt ut i skogen. Upp på krossbanan. sen tog bara stigen slut. Mitt i skogen. Så jag går över ett gärde och inser att jag har gått på tok för långt, och åt aldeles fel håll.
Men nu är jag hemma. Leona är trött och jag är helt slut. Det enda som hjälper när man mår som en skit är en promenad med sin allra bästa vän. Det är så härligt, man hinner rensa ur alla sina tankar, hitta möjligheter och vägar ut ur problemen. Leona är mitt allt. Jag skulle inte klara mig utan henne. Hon gör mig alltid lycklig, hon tvingar mig upp på morgonen, ut. Ut och träffa folk, ut och röra på mig.  Du är mitt allt Leona.



bilder från dagens påhitt.

kvällen bjuder på mys. Orkar inte göra så mycket idag, så lär bli middag, och sen godis och en bra film. perfekt avslut på en fredag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback