Grattis Älskling

blev ingen inflyttningsfest hos sandra för min del idag :( var tvungen att hoppa in extra, vilket inte heller gjorde så mkt. heldag blev det. 8 timmar. ganska skönt faktist. var verkligen på jätte bra humör hela dagen, allt bara flöt på, härligt gäng jag jobbade med också. men så.. självklart när det äntligen blir en lugn stund över och jag tänkte städa upp lite vid kassan, så skär jag upp fingret när jag håller på att sopa.. blödde något så otroligt att jag kände blodsmak i munnen. hatar när det kommer så mkt blod, jag har inte ont av sånt i vanliga fall men måste faktist erkänna att jag mådde skit. nu har jag plåstrat om mitt lilla finger, men så fort man rör på de så drar de i såret. ååh så typiskt mig faktist :P

Idag/imorgon.. klockan är över 24 nu så de är ju idag, så fyller Martin 20år :) hittade en del presenter när jag gick på stan så får hoppas han blir nöjd. paketen är fina iaf :)
Så det blir fika klockan 13 med hans familj, och sen vid 19 tiden kommer det över lite kompisar för lite kalasande. ska bli jätte skoj!!

♥ Grattis Älskling på 20års dagen! ♥

Kommentarer
hanna säger:

Grattis Martin :) Hoppas ni fick en mysig dag!! :) Snart är det din tur att bli 20 också ju!! :)

2009-10-04 | 10:08:55
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback