lite färg på tillvaron

helgen blev lyckad. jätte trevligt att dom var här och jag tror faktist att alla hade det bra, på kvällarna iaf, mornarna var det inte så många glada miner :P jag klarade mig undan baksmällan ganksa fint, vilket är ganska skönt eftersom jag jobbade i lördags. Ölspel och guitar hero spelades sen kollade vi på en massa roliga youtube klipp.
Nu är dock allt som vanligt igen. Måndag vilket innebär jobb, städa iordning efter helgens bravader och sen motionera hunden. Denna veckan är det inte så många lediga stunder för min del, mycket jobb, sen ska jag träffa Elin i morgon och försöka träffa Emma då också.

Var på Bio i går kväll. Flickan som lekte med elden. Fick det bli. Underbara stieg Larsson. Så fruktansvärt bra författare. Jag tycker både böckerna och filmerna är jätte bra. Dom blir nog bättre om man läst böckerna innan man ser filmerna tror jag, dom kan ju inte få med allt i filmerna och det är alltid bra att veta lite om handlingen innan man ser en film. Filmen vi såg i går var den andra filmen i trilogin, mycket mer brutal än den första, Martin tyckte inte den var lika bra som första men ja tycker nog att de låg jämnsides. Bra film, se värd om man gillade första filmen, annars kan man skita i och se den :)

I morgon blir det lite ny färg i håret också. Ska bli spännande, Vi valde ut en färg tillsammans igår, inte så ofta någon får vara med och välja hur jag ska se ut i mitt hår, men igår så fick Martin vara med. Hittade en ganska spännande färg. Är trött på att vara blond, och brunhårig så tog något mellanting. Ser ut att vara mörkblond. vet inte får se hur de blir. Ska bli skönt att bli av med utväxten och med den nya färgen kommer förhoppningsvis inte min utväxt synas lika bra :D

dags att åter gå till städningen. tjao
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback