Ny design.

Ja nu har även jag fått hjälp med designen. Snälla Anna har gjort iordning den åt mig. alla vet vi ju att jag inte sirekt är bra på datorer men som tur är så är Anna det.  Tack gumman!

Gårdagen blev väldigt speciell, Började med att jag gjorde frukost om min kära och väckte honom när det var klart. Medans han gjorde eld i spisen så satt jag vid datorn en sväng. Sen ut och tvätta båten, tänkte ställa in den i garaget men där inne var det full knökat med annat, så det blev helt enkelt så att vi höst städade utehusen. Mycket som eldades upp, och en massa annat skräp som man lyckats samla på sig. Sopa och göra fint i garaget och in med båten. In på en kopp te och några kakor. Ut igenom med Leona på skogsvandring. blev en unda på 2 timmar, Leona var ganska trött efter det faktist. Hon stack faktist inte iväg en enda gång, hon kom dirakt när man kallade på henne. Underligt djur det där. Hon är ju faktist i hög löp så man blir chockad. Sen blev det ett snabbt ombyte och iväg till storvreta, käka på resturang med svärföräldrarna. Väldigt mysigt och gott. perfekt avslut på den dagen.

Idag har jag också mycket inplanerat. Först ska jag ut med Leona på en tur, städa och sen in i dushen. Sen ska jag träffa Elin en snabbis och sen köra med Ninni. Handla och sen åka hem med Martin. phuu. Händelserika dagar är kul dagar. Kom på att jag inte lagt ut några bilder på vårat lilla hus. Så det kanske man borde fixa någon dag. :) 

Ser väldigt bekvämt ut att ligga på tröskeln.

Björn däckat med leona på golvet. Martins 20årsdag.

 

Kommentarer
hanna säger:

jaa! bilder på huset vill vi se :)

2009-10-12 | 10:22:34
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/
Mysmongo säger:

Hahah.. stackars Leonis som blir mos.. hahah =)

2009-10-12 | 10:49:18
Bloggadress: http://ekcaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback