panikeichen

inhandlandet av presenter blev lite väl kostsamma än vad jag först tänkt mig, syster önskade sig smink.. jag älskar att köpa smink så det blev en del, de värsta var att jag glömt köpa både kajal och ögonbryns penna som hon sa att hon önskade sig :S bajs. blir ändå tvungen att ta en sväng till i stan idag. Martins 20års present.. vad fan ska man köpa, man vill ju ge något speciellt. till tjejer går det alltid att köpa grejer, men måste nog säga att jag är helt slut på idéer. och frågar man så får man svaret "aah ja vet inte, tror jag" förbannade karlar, dom vet ju ingenting. om någon skulle fråga mig så skulle jag lätt kunna säga minst 8 saker jag önska mig.
Det värsta är att Martin har inte frågat mig vad jag önskar mig, men han vet precis vad han ska köpa, går runt och pratar om de hela tiden.. "det är verkligen du.." "passar dig prefekt.." "du kommer älska den.." tror ni jag blir tokig eller?!.. och nyfiken.
Ne det där med karlar är inte lätt, verkligen inte. har ni några förslag på vad jag kan ge så tackar jag inte nej :) komentera komentera.

så som sagt en sväng in till stan får de bli, en sväng med Leona till Svista för att hämta cykeln om den finns kvar vill säga :S inte bra att lämna en cykel där olåst flera dagar. innan det så kommer Martin hem på lunch, så jag ska lyckas laga lunch idag :s jaja de får väl gå. sen ska jag nog ge mig på och göra äppelpaj, fick en massa äpplen av svärmor, dom måste man göra något av :)

Tv abonemanget har gått ut. så ingen tv, ingen idol eller despret housewifes som kommer tillbaka på Tisdag.. aaaahhh hur ska jag klara mig. och just nu när jag typ har noll tider på schemat.. ännu värre. ska väl försöka fixa de någon dag. Martin satt i kö i 35minuter i går till tele2, jävla bajs företag. borde ha fler telefonister. så han gav upp, la på, sa att hanfår försöka göra det på datorn i stället.

jaja nu ska jag försöka hitta på något att ha till lunch. och mina vänner, glöm inte att ge förslag på presenter!! tackar och bockar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback