skövde.

veckan har varit helt otrolig vilket ni kanske förstått med tanke på att jag inte bloggat på ett tag. efter jobbet i måndags tog jag och Leona tåget till Skövde. Blev hämtade av syrran som körde hem mig till mamma. Sen kväll blev det, kom inte i säng förens vig 1 tiden och sen klockan halv 7 på morgonen blev man väckt av mamma och vi fixade i ordning lite till Nikitas frukost, sen blev det sång frukost på sängen och paket öppning för nikita som fyllde 9år :) Följde henne till skolan, sen kom stora syster och hämtade mig, vi fixade i ordning oss och den drog vi till Malin, där även Maja och Jennifer var. Har inte träffat dem på ca 3år så det var verkligen på tiden :P satt och snackade en massa skit och fikade, sen blev det promenad med dogsen. Frammåt 17 åkte vi hem på kalas hos mamma, Tårta :D gott gott. efter det middag hos storasyster och en sova vid 24tiden. Upp tidigt även nästa dag för att åka med syrran till Sjukhuset för återkontroll av nacke och minne (hon krockade i januari. :S) hämta lillasyster från skolan och hämta mamma från jobbet, sen åkte vi till Mormor på fika och varmamackor. En massa spel spelade vi sen lekte vi kurragömma och datten. hahaha så jäkla skoj. Vi betede oss som småbarn :p  skjutsade hem mamma och nikki, sen åkte vi hem till  storasyster och kollade film & mys. Sent i säng upp tidigt för att hinna med tåget hem. Så nu är jag hemma. Väntar på den där j***a rörmokaren som skulle kommit för 45 minuter sedan, han svarar inte heller när man ringer. gubbf*n.

Kommer leva på dessa dagar länge nu. Har inte skrattat så mycket som jag gjort på dessa dagar på väldigt länge. Så otroligt kul att träffa gamla kompisar, och umgås med familjen. Älskar min familj och mina vänner, ni är bäst ♥

ihelgen blir de också nice. jobbar fredag och Lördag, Sen kommer Anders och Joar vara här hela helgen :D kalas!

nu ska jag ut i trädgården och fixa. Behövs verkligen krattas :P tjao
Kommentarer
linda säger:

jaa, om jag inte jobbar då låter det helt klart bra med en riktig heldag! håller alla tummar o tår för att jag är ledig :)

vad roligt att höra att du haft det så bra där nere! ha en superbra helg också :)

2009-10-22 | 22:29:50
Bloggadress: http://goodshoeswontsaveyou.blogg.se/
Pernilla säger:

Tjoflöjt! Som du nämnde i inlägget så var det längesedan du bloggade, skärpning! haha =). Det verkar som om du haft en trevlig tid i Skövde i alla fall. Skratta är alltid kul! =)

Kram

2009-10-23 | 18:44:52
Bloggadress: http://www.onetaste.se
-svantes mamma- säger:

Mysigt när man får träffa familjen o det är trevligt :) kram kram

2009-10-24 | 10:51:28
Bloggadress: http://nykick.blogg.se/
Hanna säger:

Vad mysigt att få komma hem till famlijen en stund igen! Även om det bara är ett par få dagar så kan man som sagt leva på det ett tag..

2009-10-25 | 09:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback