snö?!

gårdagen var också en bra dag, känns som att det har varit några sånna nu, vilket är jätte skönt. Idag blev det sovmorgon. Ingen planerad men jag lyckades snoza från klockan 7 till klockan 9, de är nog rekord faktist. Anledningen till att jag gick upp klockan 9 var att jag hörde en jävla smäll på taket. Blev så jäkla rädd att skorstenen ramlat in så jag sprang ut och kollade, vet inte riktigt vad det var som lät, men skorstenen stog kvar iaf! Frukost och sen en varm och skön dusch. Och medan jag står och byter om så bara väller det ner snö från himmelriket. Förstår inte, vi är inte ens inne i November. Snöade kanske i 5 minuter, så lite ligger kvar på sina håll men mycket av det fösvann direkt. ÅÅh jag vill ha mängder med snö, massa minusgrader, julpynt, godis, varmt inom hus. Sätta på sig täckbrallor och vinter jacka och vara ute länge länge.. Jag gillar julen. Lika mycket som jag gillar sommaren. Men jag gillar dom på olika sätt.

Så idag gick jag och Leona in till Svista för att hämta cykeln som stått där ett par veckor nu. Cyklade hem och ställde in den i en av ute föråden. Så nu ska den bo där hela vintern. Ända tills sommaren är här. Jobb ikväll klockan 17.15 börjar jag. Men innan det ska jag ha 90dagarsuppföljningsasamtal med Chefen. Ska bli intresant. Nää som sagt massor att göra hela dagen lång. Ingen vila förens man gått och lagt sig. Små plock i hemmet står först på schemat så ja får väl se till att jag kan bocka av den.Tjao.

Kommentarer
Sofie säger:

Vi har inte fått nån snö ännu. Men jag håller med, snön kan vänta lite, men sen när de väl är vinter ska det vara mycket snö och ut o plumsa o åka pulka flera timmar :D

2009-10-13 | 13:09:42
Bloggadress: http://ekcaz.blogg.se/
hanna säger:

uuuuusch för detta väder!! snöblandat regn och hagel hela dan.. vad är det här!! vilken tur att det inte var skorstenen! vad hade du gjort då?? ;)

2009-10-13 | 21:06:43
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/
svar till sofie säger:

jadu.. vad hade jag gjort, vad kunde jag gjort. Ringa hyresvärden och säga fan skorstenen trillade in precis, kommer du och fixar det :p haha

2009-10-14 | 21:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback