tack dubbel tack!

Lördagen blev mer än väntad, bättre än väntad. eller ska jag säga mycket bättre än väntad?! Planerna gjorde så att Martins familj kom över på tårta vid 13tiden. klockan 17 åkte dom och det var dags för mig och martin att snabbt dra iväg för att handla snacks till kvällen, fort hem för att fixa i ordning och göra sig iordning.  Vid 19 tiden kom folket, ett härligt gäng. Det bjöds på olika Nacho chips och ett antal olika dipper under kvällen, som blev lite halvt torterade.  Kvällen bjöd på singstar, Guitar hero, och ölspelet.. som resulterade i att vi hade en naken "janne" i soffan :P det som gjorde kvällen så bra, tror jag var att alla var i gasen, alla vär där för att festa och ha kul. vid 05 tiden blev det säng dags, tack och lov. huvet var helt slut kört. nästan alla sov över, vilket är jätte mysigt på morgonen efter då man kan påminna alla om vad de gjorde kvällen innan. Kimmo och Louise åkte sist, vi satt nästan bara och käkade chips hela dagen :)
Det blev en heldel städning när folket åkt. Många spillna drinkar på golvet och om inte det vore nog så fick Martin 40ballonger och en massa serpentiner av Kimmo, som är uppblåsta, tack ock lov så är det bara ca 25 ballonger kvar. men var ska man göra av dom lixom. vill ju inte ta sönder alla :S det som är possitivt dagen efter är att man verkligen får städat hela lägenheten. det är alltid bra :)
på kvällen blev det film och kebab i bröd :D mysigt...

Idag ska jag på möte på jobbet, 2 timmar.. känns så onödigt att jag inte kan få jobba lite då också, några timmar till kanske?! kostar fan mer å åka dit än vad jag tjänar :s jaja.. blir väl ändring på det snart hoppas jag :) innan de ska det bli en lång promenad med Leona, eftersom det inte orkades med någon aktiveringsprommenad i går så får jag försöka koka ihop en egen :) jaja de var det.

tack alla för igår, verkligen as kul att ni kunde komma! vi ses i helgen på inflyttnings fest i Gävle, sååå skoj :D

tjaoo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback