grattis

Idag har det varit en väldigt bra dag tycker jag, tog mig till jobbet idag för att jobba några få timmar, kändes bra. inte helt frisk än så de är skönt att börja med lite timmar. Orkar inte bara vara hemma hela tiden. Blir så rastlös. Efter jobbet blev det stor handling, Martin står just nu och lagar kyckling och ris.. duktig pojke :) Jag själv håller på att tvättar, måste ha rena kläder till grekland resan!!! 12 dagar kvar, börjar pirra lite måste jag säga, vill vara där nu, njuta av värmen, bada, vara full.. åååh så nice. bara softa med min älskling. Leona vill helst inte att vi åker, hon har det väldigt bra nu. i Lördags var hon ju med på marknad, Söndags Svampplockning, i går var hon med mig in till stan och idag har vi tränat lydnad.. hon är väldigt kär i livet just nu.

Ikväll blir det fruktsallad och IDOL på tv.. så jävla skoj att de börjar nu.. wiii.. tv nörden = JAG
Anledningen till att de blir fruktsallad ikväll är för att jag måste dra ner lite på godis nivån, socker halten i min kropp är nog galet hög.. :P så godis endast på helger, jag har försökt med det typ 1000 gånger men de är ju värt att testa igen :) haha..

Måste lägga in en liten gratulation till min kära vän Emma som har fått sin dotter Julia nu :D Grattis gumman. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback