home sweet home

nu är vi hemma igen. kom hem i går för att vara exakt. Mötte en väldigt glad hund på arlanda som bokstavligen flög på oss när vi möttes, jaa hunden var Leona. en väldigt glad sådan. Underbara vovve, du får en alltid att känna en så välkommen :)
Semestern var underbar, ingen dag var den andra lik. Det bästa var att vi gjorde så himla mycket, veckan gick super fort. Inte en enda dag gjorde vi ingening. Vi hann se så mycket av rhodos att de känns som man sett mer än de flesta som semestrat där. Bodde på ett helt ok hotell, folket där var dö trista låg bara vid polen hela dagarna. fick myror i benen bara man tittade på dom. Resan dit och hem gick jätte bra, trodde jag skulle få panikattack men inget hände, inte ens en liten tår.

Som sagt vi hade de ganska nice, blev en hel del onyttigheter under resans gång som man nu får försöka klara sig utan :P  tog ca 215 bilder på hela resan så ni kommer få se fler men inte idag för nu ska jag ta en promenad med min vovve, och sen bär det av till jobbet ikväll. ha de
Kommentarer
-svantes mamma- säger:

Åååh så mysigt! man blir så avis när folk gottar sig utomlands. Härligt härligt antar jag!



Förstår att Leona var super glad att du kommit hem igen! :) hihi



Puss o kram



2009-09-28 | 15:09:32
Bloggadress: http://nykick.blogg.se/
hanna säger:

Vad härligt att ni har haft det så bra! Det sista kortet på dig och Martin var jätte sött! Nu när du är hemma i vardagen igen så får du köra igång med Leona så får vi åka och tävla snart! Jag är jätte sugen!

2009-09-28 | 22:24:32
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback