its a beutiful morning.

vaknade idag, i Sandras soffa. klockan var på tok för mycket för att jag skulle vara vaken. Måste sova 8timmar per natt, men ibland så blir det inte så, och då fungerar inte huvet som man vill. Sov iaf väldigt gott, i ett varmt mysigt duntäcke, stor skön soffa. perfekt.
Klockan var 06. Och kvart över var jag på väg till jobbet. kallt som bara den, ytterligare en anledning till varför man inte ska vara uppe denna tiden. kommer knappt ihåg när jag var uppe så tidigt senast.. Jobbet gick bra. allt gick bra. Så himla skönt att träffa sandra. pratade hur mycket som helst  om allt och inget. Skönt att ha pratat ur sig lite. Sen träffade jag Elin och det blev en himla massa prat då också. hon ser saker ur andra synvinklar än vad jag gör. himla skönt, man får en annan syn på livet. Underbart.

Blivit en himla massa jobb de senaste dagarna. I fredags kom Kimmo hit, käkade tacos och drack öl, väldigt mysigt. Lördag så satt jag och martin för oss själva och lirade Guitar Hero. Skit kul faktist, längesen vi spelade det.

Idag blir det en långis med Leona, Martin ska ha möte med företaget så vi får gå själva idag.Ha börjat gå en långis tillsammans tre dagar i veckan, jätte härligt. Nää nu ska ja se till att få lite mat i magen :) ha de nice..
Kommentarer
Anna säger:

Super fin blogg du har! :D

Ska vi lägga till varann på bloglovin kanske? :)

2009-09-14 | 23:38:18
Bloggadress: http://annaasante.blogg.se/
Pernilla säger:

Hejhopp!

Härligt med varma duntäcken när det är såhär kallt, eller hur? =P

2009-09-15 | 16:42:02
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback