suprise!!

ja dagarna rullar på, och för varje dag som går så är vi en dag närmare resan. Jobbat nästan hela veckan, vilket har gjort att jag nu fått sjuk anmäla mig idag eftersom jag känner mig som en snorboll. inte alls nice.
Körning igår och sen till jobbet, en jobbig dag eftersom humöret inte var på topp, hann inte med något möte med chefen, får bli en annan dag, orkar inte bry mig om det just nu, vill bara bli frisk.

I morse blev det en cykel tur med Leona, vilket behövdes, hon har verkligen spring i benen idag. Tanken var att vi skulle åka och bada lite idag men eftersom vädret inte är med oss så får det vänta till en annan dag. det blev en resa in till stan för en dubbellektion på körskolan sen handling och hem. Martin vet inte om att jag sjukanmält mig idag, han tror att jag kommer hem klockan 22 så jag hoppas han inte har planerat något för jag har städat och gjort fint och ska nu fixa till en god middag och ikväll blir de lite smått och gott till tvn.
ska bli så kul att se hans min, han tyckte det var jätte dumt av mig att åka till jobbet idag eftersom natten inte vart allt för kul.. torrhosta så de känns som att man rökt i 40år.. minst. Sen vill han gärna att jag är frisk till Grekland. Han är rädd att jag hamnar i karantän om ja kommer till flygplatsen så här.. SVININFLUENSA!!! nää martin kommer hem snart så ska börja med maten nu :) ha de


Kommentarer
Pernilla säger:

Hejsan!

Det kanske var lika bra att du var hemma från jobbet då =) Så du håller dig frisk till resan!

Vad mysigt med en överraskningskväll =)

2009-09-04 | 22:06:37
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback