cant do a damn thing..

sitter och lyssnar på överdrivet hög musik, nästan så att det skrollar ur högtalarna, allt för att inte höra hur mitt huvud dunkar. Har sån jäkla huvudvärk när jag kommer hem från jobbet. Kanske beror det på de oregelbundna arb.tiderna och mattiderna? mycket möjligt, inget att göra åt. Sitter och drömmer om sommaren då jag kommer att vara rik, och helt trasig i kroppen. Men vadå da? jag har ju råd att köpa en extra glass ^^. självklart är jag glad över att jag för en gångsskull fått ett fett schema med väldigt mycket tider. Mer än heltid. Men det blir hårt som fan. Lyckats byta bort nästan alla mina helgtider, vilket är nice och gör livet på jobbet så mycket bättre. Vill vara ledig på helger och jobba veckodagar! nu blir det ju typ så :) annars knallar det på i sin vanliga fart. Upp och ner hit och dit. Ledig i morgon och ska inte göra så många knop då. Fixa inför i helgen då det blir lite vårinvigning med grillning och alkohol här. Städa, sitta vid datorn och träna vovvan. Har gjort upp värsta träningsschemat inför tävlingen den 8maj. Kan lägga upp det i morgon, idag orkar jag inte med sånt.

Precis smällt i mig en hemmagjord nacotallrik, nu ska jag ut och hjälpa Martin med släpet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback