löpar tider.

Leona har börjat löpa.. åh alltid när man planerat in en massa kul under våren. Får hoppas hon hinner sluta innan Skogås tävlingen annars blir jag ledsen på henne, Men jag anmäler mig iaf så får vi se om hon är redo eller inte.
Helgen har vart nice, i går bussade vi över till Jocke som firade sin 21års dag några dagar för tidigt. Det firades med killgänget och "flickvännerna", grillat, tårta och god dryck :) älskar kalas. höll igång riktigt länge på kvällen och runt 2-3 gick vi hem till Magnus och Linda för att sova lite på deras soffa innan bussen hem gick strax innan 6. kom hem klockan 7 och tog en redig tupplur. Men det blev en bra dag idag ändå, hunnit med att vårstäda ordentligt i trädgården, plockat ex antal kilo hundskit, tagit en långis och kört hem bilen :D 
Nu ska jag plugga lite teori sen blir det ett avsnitt av andra avenyn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback