baby :D

Efter många om och men så kom jag er till skövde, tåget var inställt och nästa tåg kom först efter 2 timmar.. kul!! NOT. Så direkt när jag kom hem så åkte jag och Stora Syster och hämtade mamma på sjukan. Idag fick hon komma hem :D Skönt att veta vad det var för fel..
Mycket händer i våran lilla släkt. Vi ska få ytterligare en kusin som moster Ellinor ska få, det blir hennes 8de ^^ ja vet.. inga ord. Även min Kusin ska få en liten flicka beräknad på min födelsedag.. kul :D
Snart ska jag och stora syster gå på Walkingdogs uppe på berget, där möts en massa människor för att gå 1 timmes promenad med hundarna. Mys. Leona har hunnit leka av sig lite med john så jag hoppas hon är lite dämpad inför hundmötena :)
Nu ska jag försöka ringa Gävle BK igen för att efter anmäla till en tävling. Får hoppas det går :)

 


Kommentarer
★Fam. Bus★ säger:

Hej!



Hihi kul att hon är beräknad på samma dag som dej :) Malin blir de nog inte, även om de är ett fint namn. Men hon kommer nog att börja på M ;)



Ja just det... Elli o alla småttingar som kommit de senaste ja. :/ Vet att Matilda o de lite äldre barnen är jätte ledsna o tycker de är jobbigt.... Kan förstå med faktikst.



Men hur mår din mamma då??? Kram kram

2010-08-20 | 07:43:12
Bloggadress: http://www.familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback