fångarna på fortet

det värsta med att ha tillgång till tv med kanaler är att man är fast, många bra serier som man följer och tyvärr en hel del halvbra. Men nu är det så att succén Fångarna på Fortet är tillbaka :D så kul och spännande, hur gammal var man inte sist när de gik på tv ? I forkarby klarade vi oss utan tv från okt- aug och vi klarade ss bra. Hade fullt upp på dagarna ändå, folk blev förvånade som sjutton när vi sa att vi inte hade tv och frågade hur vi klarade oss... ja nu kan man ju undra hur de klarar sig med sig själva om de lever endast för tv´n :P haha.. Tv är skönt, slappt och mysigt i lagom mängd men inte dagarna i ända. Nog om det.

I natt sov jag väldigt dåligt, vaknade flera gånger av sparkar i ryggen, gnäll och vändningar. Jag delade  säng med lillasyster som var närvös inför första skoldagen.. lillstumpan då. I natt ska jag iaf sova själv, vill inte offra min ryg i gnatt igen, den behöver vila! Sen drog jag ner till stan med storasyster och handlade lite grejer till lägenheten :) och en massa beckfilmer!! weeii.. i morgon ska jag ner till stan igen och handla lite kläder och hundgrejer är tanken :) 

Nu fångarna på fortet!

♥ 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback