fullrulle.. hetsdag.

Blir ingen tågresa till Skövde idag,den är framflyttad till i morgon bitti, så upp innan tuppen ska jag då. Får väl se hur det går. Så idag har jag förberett mig på att vara hemmifrån i över en vecka, kommer hem lagom till september och avslutar denna sommaren med Matfestivalen i skövde :D Idag har jag städat, fått nya skåpsluckor och garderobsdörrar :D Sen burit ner alla tomma kartonger och nu tänkte jag ställa mig och fixa iordning en drös med matlådor till min pojke så han klarar sig :)

ingen förändring på mamma tyvärr.. Hon får ligga kvar på sjukan ytterligare en natt. Hoppas att dom hittar felet på henne, alltid lättare när man vet vad det är för fel. I morgon ska jag hem och pussa på henne och fixa iordning tills lillstrumpan kommer hem på Fredag, då ska vi ha en sommarlovs vecka ihop, försöka hinna med så mycket kul som möjligt. Hon har sina önske mål den lilla.. ganska många så vi får se vad som hinns med.

Jag och min lillstrumpa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback