jag börjar tröttna.

i Söndags frågade Martin mig när jag trodde att jag skulle tröttna på att bara gå hemma. Då svarade jag att jag nog skulle klara denna veckan men sen är det kört. Men som jag känner nu så är det kört redan idag. Jag vill jobba, inte bara vara hemma och inte göra någon nytta någonstans. Jag får abstinens. Gymkortet är inhandlat och nu ska jag anmäla mig till lite tävlingar så jag har något att pyssla med på mina långa timmar. Är det någon som kan rekomendera ett jobb i Uppsala/ östhammar så hör gärna av er :)

Dagen igår var lång. Städade och tvättade kläder hela dagen. Aldeles strax ska jag hoppa in i duschen för att sedan ta en lång promenad med min lilla håriga varelse.
ps. Ni får gärna komentera :D ds.



Kommentarer
Pernilla säger:

Som du säger tröttnar man snabbt på att gå hemma. Speciellt när den andra halvan jobbar. Tänk vad härligt livet skulle vara om man själv fick bestämma när man vill vara ledig och när man vill jobba :P

2010-08-18 | 17:46:03
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback