m&m´s

sitter och trycker i mig m&m´s, dom är verkligen goda och man kan aldrig sluta när man väl börjat :/ Det dåliga med godis. Nu har jag lagt in en massa bilder pa datorn så lite ska få komma upp idag. Har städat hela lägenheten. Packat upp väskona och dammsugat, nu bråkar jag bara med tvättmaskinerna. Det står på dem att de är klara om 1,9min efter typ 2minuter står det att det är 1,13min kvar hmmm kommer ner efter 1,20minuter och då står det att det är 16min kvar.. phu. Gillar inte tvättmaskiner i hyreshus. De enda jag gillat är de i Enköping det tog 40min för en maskin även om man tvättade 40 eller 60grader. Kanon.




Gotlands bilder. TRäffade Sofie och Oscar, käkade lunch med sofie första dagen sen dagen efter drog vi iväg och badade med Sofie, Oscar och deras hundar. Väldigt mys. Sen på em/kväll blev det ett resaurang besök med dem- Ett väldigt roligt besök med en klantig servitör. :D Glass i gladdbaren efter det och sen körde de runt oss för att visa olika ställen på ön. Mycket trevlig kväll :)



Träffade även Björn och Emelia. De tog oss på en rundvandring i Centrum och på kvällen blev det restaurang besök en sen några barvändor som fulländade kvällen. Vem som var fullast är svårt att svara på men ingen kom hem nykter iaf :D Lyckad kväll med en massa skratt!!

Det var våran Gottlands resa det :D Värt att åka dit!
Kommentarer
Pernilla säger:

Vad roligt med bilder! Ni verkar haft en rolig tid på Gotland :)

2010-08-18 | 17:48:09
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback