Saknad.

shit vad det kan vara jobbigt att vara utan sin andra halva ibland. Saknar dig så enormt mycket Martin, fastän vi sågs igår morse. Konstigt det där, Men det känns som att vi vart utan varandra hela sommaren, nästan. Och när vi väl varit tillsammans så har vi haft full rulle med flytt, camping, hälsat på en massa folk, festat. Ja.. nästan aldrig varit själva.
Jag har en ovanlig känsla i magen, det pirrar och kittlar så fort jag pratar med dig, jag får ett leende på läpparna av att tänka på dig och jag vill bara vara med dig. Jag tror jag blivit nykär. Kan man bli det efter nästan 5år, eller vad är det som händer?!

Kärlek måste vara det underbaraste som finns, att verkligen vilja vara med någon. Att tycka om någon och finnas där för någon. Jag har turen att älska två stycken. Och båda två tycker att det är ockej, dom tycker till och med dom varandra, och mig. Jag skulle aldrig vilja vara utan er, jag vill alltid ha er i mitt liv.


Jag älskar er!
Martin & Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback