ytterligare en tom dag..

börjar bli lite panikslagen för det där med jobb nu, finns det verkligen ingen som vill ha mig där ute? Känns som att alla har mitt CV på sin arbetsplats, men jag kanske inte passar in här uppe.. grubblar som sjutton på detta med jobb nu, ibland får jag världens panik att jag kanske inte kommer få ett jobb på väldigt länge, och vad händer då?! Jag lär ju bli sjuk i huvet efter ett tag :S Just nu sitter jag iaf vid mitt "kontor" det är så det kallas nu, vårat datarum har numera blivit mitt kontor, där jag tillbringar några timmar varje veckodag, söka jobb, blogga, finslipa cv..
Jag och Leona tog en riktig runda idag så hon fick springa av sig lite, tränade även lite iinför helgen och det känns bra. Hon gick riktigt fint faktist, men märkte att hon blir lite seg när man hållt på ett tag så ska försöka jobba upp hennes motivation lite. Hoppas det går bra i helgen :D Var iväg och vaccinerade henne igår också.. gick bra. Så nu är hon redo!
Hårfärgen blev bra igår, svårt att bleka slingor själv bara men blev väldigt nöjd, lite ljusare och utväxten sedan tidigare är inte lika synlig :) Nu ska jag sätta upp lite tavlor och sedan ta en sväng med Leona igen :)

Lite bilder från skövde veckan:
Nikita och Leona.
Leona och John.
ute.
donken bilder. Jimmy
Syster
Fest hos Jimmy.
Påväg till jätte farlig karusell.. Martin
Syster

har väldigt många fler bilder men orkar inte lägga upp fler nu.. får ta det lite pö om pö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback