2

Min första kärlek

Han kom in i mitt liv i slutet av 2005. Inte direkt kärlek vid första ögonkastet men efter lite fram och tillbaka så blev det ändå vi, sedan dess har det varit han och jag. Vi två. Jag ångrar inte en sekund av dessa åren, fastän vi varit med om väldigt mycket tillsammans, så har vi hållit ihop och funnits vid varandras sidor, stöttat och tröstat. Skämtat och skrattat. Han är jag och jag är han. Vi är vi. Vi är så fruktansvärt olika att vi blir lika. Han är den jag vill vakna upp tillsammans med varje morgon och gå och lägga mig med varje natt. Han är den jag vill leva med.
Kommentarer
Pernilla säger:

Åh vad gulligt skrivet :)

2010-12-03 | 18:53:04
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback