3

Mina föräldrar.

Min mor och far är skillda, eller nä dom är separerade, har aldrig varit gifta, sedan väldigt unga barnsben. Jag kommer inte ihåg när de var tillsammans. Och inte gör det mig något heller. Jag är ett sånt där lyckligt "skillsmässobarn" om det nu stavas så.
Min mamma bor i Skövde med min lillasyster. Min mamma håller på med lite allt möjligt men hennes stora passion här i livet är design. Att sy och göra en massa nya grejer är något hon håller på med nästan dagligen. Hon är en väldigt påhittig filur och har alltid något nytt på gång. Min mamma är den ärligaste människan jag vet, hon säger alltid vad hon tycker och tänker. Hon har temprament men sammtidigt är hon väldigt varmhjärtad ♥ Alltå är vi väldigt lika, ja iaf med tempraments biten :P Hon är mamman man alltid kan prata med, dag som natt!
Min pappa bor i Nynäshamn. Sjukpensionerad eller om han är förtids ? jaja han är hemma om dagarna iaf pga en väldigt gammal arbetsskada som vägrar gå ur kroppen. Han är en glad liten fillur som alltid har något bus i kikarn. Älskar att skoja och jävlas med sina barn och gärna skrämma skiten ur deras pojkvänner. Han är en väldigt beskyddande far som finns till hands när som helst när man behöver honom. Han är långsint som en bäver och har aldrig fel, enligt honom själv ;)

Älskar mina föräldrar väldigt mycket och är så otroligt tacksam för att dom alltid ställer upp och finns här för mig.
Det går alltid att ringa dom när som helst och ber man dom komma hit så kommer dom på stört.
Dom är föräldrarna som sitter och lyssnar, diskuterar och hjälper en.
Dom har en förmåga att alltid göra mig på gott humör igen!

Jag önskar så att jag kunde träffa dom oftare än vad jag gör
Kommentarer
mamma säger:

Tack lilla Gumman! Blir så glad att du tycker att man finns för dej för det är ju vad jag vill att du ska känna och veta att jag gör, "finns för dej". Puss o kram o ha det bäst min solstråle :)

2010-12-04 | 14:12:41
Erika Wilhelmsson säger:

Hejja Skövde. (min gamla hemstad) :P Roligt att följa dina 30 dagar sanning!!.



Ps. Lycka till i tävlingen om att vinna ett hemligt paket från Mykidoo på min blogg! :) Hälsningar. Erika-Mitt Nya liv.

2010-12-06 | 00:17:30
Bloggadress: http://noonewantsforever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback