Frågestund

Snodde denna frågespalt från Pernillas blogg :D

Hur lång är du: 163cm ungefär
Kan du laga mat: efter 4 månaders arbetslöshet så har jag lärt mig det ja!
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag jobbar på äldreboendet i Österbybruk
Vad har du på dig just nu: Fjällräven brallor och fleecetröja.
Har du någon fobi: Grodor och paddor!!!!
Hade du en bra kväll igår: Faktiskt en av de bästa på länge.
Vilket är ditt senaste inköp: Nya lackbrallor ;)
Din favoritdryck på morgonen: Mjölk.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja.
Vad hade du sönder senast: tomteskumpåse
Vem pratade du med senast: Min stora syster
Varm favoritdricka: cola
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten.
Alkoholhaltig favorit: Vitt vin!! eller en mummsig san fransisco
När gjorde du senast något riktigt dumt: Oj, säkert dagligen
Saknar du någon just nu: Min familj
Någon jag stör mig på: HA! att jag aldrig får tummen ur dessa sega dagar :P
Intressen: Hundar
Senaste person du kramade: Martin
Senaste person du ringde: Min stora syster
Senaste person som ringde dig: Martin
Vad drack du senast: Julmust
Vill du ha barn: Självklart, när de blir dags.
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej, fyllde nyss och 22 känns lite jobbigt.
Har du rakat dina ben någon gång: Japp
Är du sugen på något nu: På allt onyttigt som vanligt.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0, ingen kaffe drickare!
Använder du hudkräm: Ja, ofta
Attraheras du av män med skägg: Hm både och.
Micro-pop eller poppa själv: Micro, i guess.
Brukar du baka: Ja, har mina tillfällen
Röstade du i det senaste valet: Ja
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, väldigt :)
Vilken låt lyssnade du senast på: säkert takida
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja
Vad tycker du är äckligt: Mycket, pytt i panna, blodpudding, diarré högar längs trottoaren
Har du pengar på mobilen: Ja
Kommentarer
Pernilla säger:

Varm cola? Något man kanske ska prova, haha :D

2010-12-03 | 18:50:31
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg
Mamma säger:

Har du krymt älskling :)? Jag trodde du var lite längre. Men det är klart du är ju längre än mej och det är svårt att bedömma hur lång någon är så här underifrån :).

2010-12-03 | 19:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback