i got a job

jag har fått ett jobb, idag. På boendet och hemtjänsten här nere.. 3min hemmifrån och de känns så jävla gött! De bästa är att jag kommer kunna ha kvar hundarna också, så man får in lite extra, plus att Leona har sällskap några timmar om dagen. Så på måndag börja jag 07.. och jobbar fram till torsdag brevid några så jag lär mig hur allt funkar osv. Im so happy! Känns verkligen så gött! Nu äntligen kommer jag få in mina egna, ihop jobbade pengar, och sedan kan jag spendera pengar som bara är mina mina mina..  spendera med gott samvete! sweet!

Igår blev det en schopping tur med Linda, och de var jätte trevligt. Och blev tyvärr ganska dyrt också. Men med tanke på det jag köpt så var det ganska billigt. 2par brallor, naglack, armband, julklappar, ljus, handkräm.. mm. Sen när jag kom hem så handlade jag en del mat här på ica, och så hårfärg. Så igår kväll blev det hårfärgning och nu måste jag köpa nytt toalettskåp, kommit en massa brunstänk på det medan jag färgade håret.. men va gör det? håret blev iaf bra! Så brun och jämt fint hår har jag nu.. och lila lackade naglar. redo för mitt nya krögar liv :P hihi. Nu ska jag gå till djuraffären och köpa julis till Cindy, hon måste ju också få julklappar. OCh på lördag ska vi hem till pappa för lite julmys och dela ut julklappar!! MYS!


Kommentarer
Anna säger:

Vad roligt! Grattis gumman!! :)

2010-12-02 | 23:20:12
Bloggadress: http://annispannis.se
mamma säger:

Grattis Ängel! Jättekul att du fick jobbet. Storkram :)

2010-12-03 | 18:50:48
Pernilla säger:

Grattis till jobbet Lynn!! Det blev alltså inget med jobbet på Arlanda? Skönt att ha så nära som du får nu!!

2010-12-03 | 18:54:53
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback