Lider av träningsvärk!

Just nu lider jag av träningsvärken från att bara pepparkakor. Ja det låter knäppt men så är det.. Skit ont i magmuskler, ben, och rumpa just för tillfället.. passade nämligen på att göra lite träningsmoment medans peppisarna bakades, vilket jag inte gör allt för ofta, och det känns nu.. Men skönt!!! - Nu känner jag mig duktig.

Pepparkakor, choklad kola, marianne tryfflar, och choklad fudge eller hur sjutton de stavas är nu färdiglagat.. Nu återstår "bara" packning inför julhelgen, städning, och matlåde lagande inför morgondagen.. och jag som bara vill lägga mig i soffan.. men som det ser ut för tillfället lär det inte bli någon sömn för mig på ett par timmar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback