Mår

känns som om natten blev/gick över på ett andetag. Svisch förbi bara, när jag vaknad funderade jag på hur det kunde vara möjligt att min väckar klocka ringde så tidigt. Jag hade ju precis somnat, men i själva verket hade mina 6,5 timmar gått. Fort fort. lika fort som dagarna, ovantligt. I vanliga fall brukar jag inte vara så trött när jag går till sängs men igår var jag helt slut. Emty. Idag kom Petra, så henne har jag fram till 17 snåret. Plus att jag jobbar från 12 idag fram till 21.. men de blir bra, pengar. Alfa kassan är skit, ja är för trött för att bli arg på dom men de fattar inget. Det enda som är possetivt med dom är att de följer lagen från punkt till pricka, vad det verkade dom iaf. Ingen inkomst därifrån verkar de bli..  men som sagt, jag är för trött för att bry mig. Nu ska jag ringa lite samtal, sen lunch, ut med hundarna och jobb!!



Helgen hos pappa har varit bra föresten., glömt att skriva det. Mycket barn, både Saga och lilla Nathaniel. Saga har börjar gå och pratar på väldigt med sina få ord, titta, vovve, och mamma, de orden flyger ut ur munnen på henne. Söt nöten. Lilla Nathaniel var bara som en korv än så länge, 6veckor, rund om kinderna, och åt och sov under besöket.. men han är fruktansvärt gullig. Inga bilder blev det. För ja hade inge batteri på mobilen :( får bli nästa gång.
På sändagen blev det en 2 timmars tur för mig, M och Leona som lånade med oss Cindy ut också.. hundarna sprang som galningar och ramlade ihop på golvet hemma av utmattning när vi väl kom hem! Skönt.
Kommentarer
bitte säger:

Hej tävlar ut doftljus på min blogg ifall du vill va med=)

2010-12-07 | 20:49:25
Bloggadress: http://www.lovemercury.se/?p=1788
Pernilla säger:

Håller med om att timmarna under natten går så mycket fortare än timmarna under dagen. Helt sjukt faktiskt!

2010-12-08 | 09:25:36
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback