nu skiter vi i dä!

Nä.. alltså helt serriöst, nu skiter ja i den där utmaningen, jag har säkert tappat alla mina få läsare så fort jag började med den och dessutom så har jag inte direkt tid längre att kravblogga. Hörde ni..? JAG har inte TID.. hahahah ojojoj det var längesen man kunde skylla på det. Men denna gången stämmer det. Kollade kalendern nyss och insåg att nästa vecka är det Julafton.. Det är sjukt. Så nu kanske ni förstår varför jag hoppar av kravbloggningen för jag har verkligen inte tid. Mycket som ska fixas plus jobb... Jag är Lycklig!
Jag slutar inte upp med utmaningen för att jag döljer något, det är bara det att de flesta som läster min blogg känner mig. Och vet därför var jag kommer ifrån, hur gammal jag är, vad jag har för brister och vad som är bra med mig. Så om ni behöver en uppdatering och vill veta något om mig så släng in en kommentar så lovar jag att göra ett inlägg. Och när jag får tid och lust då kanske jag tar tag i Utmaningen igen. Vi får se!

När jag gick hemma om dagarna tyckte jag att dagarna åkte förbi med en väldans fart.. Nu -ja nu rusar dom förbi. Försöker jobba på så mycket som möjligt denna månaden, så det känns att man är igång igen när lönen kommer. Längtar

På tal om det.. vad tycker ni om att man längtar till saker? ex, julafton, barn, pension, en resa, helgen ect?
Jag kan känna att det är okej att längta, man ska se fram emot livets läckerheter men man får inte glömma bort denna dagen. Nuet. Man ska njuta av varje dag. Det tycker jag.. vi diskuterade det på jobbet idag, därför de ploppade upp.

Nu ska jag städa iordning lite snabbt, sen laga middag, och kanske köä julgranen?! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback