Så mycket man vill hinna på så lite tid.

Helgen har bestått av mycket händelser. I Fredags var det mys faktor på hög nivå tills jag och M insåg att vi borde dra ihop en fest, vi var väldigt sällskaps sjuka och danssugna. Så telefonen gick varm och den enda som va inpulsiv och inte hade mycket för sig var Kimmo. Så han kom över och kollade på idolfinale med oss och en massa drinkar efter låg vi alla tre i en 90säng i datarummet och kollade film. Killarna slockande direkt och efter ett tag så tröttnade jag stängde av filmen och gick och la mig i dubbelsängen.

Lördag upp tidigt hem till svärpäronen, fika tog en promenad och sen lunch. Efter det tog jag bilen och plockade upp Tilde och Emelia i Uppsala för att påbörja resan till Enköping. Där väntades "Girls just wanna have fun" med make up, hår styling, fotografering, fika, och en goodiebag för endast 50kronor + att man får alla bilder som togs på en under kvällen. I rummet bredvid var det loppis/outlet där det fyndadet en del till skit bra priser! efter den galna dagen tog vi sängen om mcdonalds så jag fick kramas lite med Robban och de andra godingarna som jobbar där. Körde hem flickorna och kvällen avslutades med en bra film och mys med Älsk. Underbart härlig dag hade jag!!

Igår var det våran födelsedag, hela 5år fyllde vi och vi hade ingen som helst idé om hur detta skulle firas. Många planer för dagen blev krossade med tanke på en långsovmorgon och en lång frukost. På dagen blev det iaf en promenad med Leona och mot em blev det Julbord med svärpäronen, Sofie och Fredrik. Jätte mysigt och väldigt smaskigt.

Idag väntas jobb 12.30-21.30 sego tiden.. förmiddag går väldigt mycket fortare att jobba än efter middag.. men men. Sen har jag petra och boxrarna hela dagen idag fram till 17.. fullt upp. Men troligen sista veckan jag har Petra, sen lär det inte gå så bra, det krockar ganska ordentligt med henne och jobbet. :/

Nu ska jag promenera fram tills klockan 12,30 phuu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback