Tack snälla!

Nu ser bloggen normal ut igen, tack vare snälla Ida !!! Så skönt att det är fixat och klart, man kände sig nästan lite trasig när bloggen såg ut som den gjorde. Nu är det bara ett litet problem kvar, jag skulle vilja ha Menyn brevid inläggen, så om någon har tips på hur man fixar det så hör av er! :)

Granen är nu klädd och igår tog jag och Martin oss till Gränby för att försöka handla in de sista julisarna, men så blev det inte, fortfarande några som fattas tyvärr.. men det får man väl försöka klämma in snart. Någon gång. Idag innan jobbet ska jag försöka hinna baka lite praliner som ska tas med till julaftonsfirandet. Börjar inte jobba förens om 4 timmar men tiden har en förmåga att springa på när man sitter här.

Har vart inne en sväng i stan på morgonen, och gjort lite bus. Självklart var tåget försenat när jag skulle hem. Och om inte det vore nog så väntade inte bussen in tåget så jag fick stå ute och vänta 1 timme tills nästa buss kom. Inte så sugen på att ta en promenad med hundarna på ett tag. Men det måste göras :) När jag stog där och väntade på bussen började jag fundera på hur länge man egentligen tillbringar i sitt liv på att vänta.. Jobbig tanke men helt serriöst. Man väntar på bussen, väntar på sin tur, väntar på någon.. alltid en himla massa väntande, som man skulle kunna fylla upp med något kul i stället. Jobbig tanke som sagt, men det är nog värt att tänka på ibland. Vem vill lixom ha tillbringat 20år av sitt liv på att vänta... Inte jag iaf..


Kommentarer
Hanna säger:

Nejmen är dom där bilderna från där utsätllningen brukar vara på sommrarna? vad mysigt att få strosa runt där!!!

2010-12-20 | 11:34:15
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/
★Fam. Bus★ säger:

så fint de blivit här :)

kram o god fortsättning

2010-12-26 | 21:21:38
Bloggadress: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback