Vemdalen here we come!!

Idag är det fullspäckat schema som gäller, eftersom jag inte gjorde ett dugg vettigt igår så har allt att-göra packats ihop på en och samma dag. Och det måste göras idag, för i morgon blir det Vemdalen för mig, Martin och 11st kompisar. Fullt ös medvetslös.

Martin lovade att väcka mig klockan 08 idag.. Men i stället vaknar jag av att en himla massa mobil signaler drar igång och jag skriker till Martin att han ska stänga av sina larm. Men inget händer.. så upp och hoppa för mig stängde av hans mobiler och sen ner i sängen igen för att i nästa stund bli klar vaken. Stog det 07.10 på klockan?! :O Upp igen, gapade lite mer på Martin.. inget svar. Började gå försiktigt runt i lägenheten och när jag började närma mig toaletten blev jag skit rädd. Tänk om han skulle ligga där på golvet.. va skulle jag göra då? som tur var så gjorde han inte det. Skorna och jackan var borta så han var nog till jobbet som vanligt.. fast utan telefoner. phu.. ingen idé att lägga sig efter den väckningen så nu har jag kommit igång rejält. Fixat iordning mig, tvättar och vart ute med Leona. Skrivit pack lista inför i morgon.. nu ska det bara packas och städas sen en massa annat.. så jag blir nog klar lagom till sent ikväll...

Igår kväll blev det en promenad sväng med Jenni, saknat våra promenader ihop. Så himla skönt att ha någon att vara ute och promenera med nu när det är kallt och man inte är så motiverad till att gå själv. Pratade en massa och efter en timmes promenad var det dags för mig och Leona och gå hem. Nöjd hund, nöjd ägare!!

Nu ska jag ner till tvätten.. ♥

Kommentarer
Marlie säger:

Hej gumman! Tack snälla, hittat? Det finns lite olika man kan välja på under inställningar på min sida... Och sen sätter man valfri färg på det bara, roligare än så är det inte. Vad menar du med hittat? Menar du att man kan hitta ännu roligare någon annanstans?



Haha tack, plötsligt händer det ;D



Gott nytt år! Kram

2011-01-03 | 13:50:00
Bloggadress: http://marliie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback