en timme max.

ett snabbt litet inlägg blir det idag. Har lovat mig själv att jag bara får sitta här i ca en timme, har så tok mycket annat att pyssla med så hinner inte med mer dator, sen ska leona få sig en rejäl promenix, med koppel idag! väldigt längesen hon hade på sig det men när man bor på landet och ska ut på promenad så måste man ha koppel, iaf när det är vinter, för det är bara plogat på bilvägarna och där är det inte kul att springa lös tycker jag. plumsa i snön är jag ganska trött på nu, idag blr det en motionsrunda som heter duga. Precis ätit frukost och ska vänta en stund tills vi smällt maten sen så :)
Igår på jobbet var det helt galet, helt sjukt alltså. Så grymt mycket folk. Men det gick bra, såg lite grisigt ut på resturangen men alla fick sin mat iaf, tids nog :P var helt slut när jag till sist fick gå hem. Martin var så mysig och hämtade mig vid jobbet ♥ fastän han var jätte trött. vore verkligen skönt med körkort snart så jag kan brumma hem själv när jag slutar så sent.  Nåväl. dammsuga ska jag göra idag, känns som om man bor i en hårboll, så sjukt mycket hår överallt här så en omgång med den blir det. nä nu ska jag kika runt lite sen blir de promenad. ha de
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback