kallt, tomt hus på landet..

.. ja där sitter jag nu. 9grader varmt inne, -22 grader ute. burr. Eldar som en galning som ni kanske förstår så hoppas de blir varmt foooort.

Helgen var bra, tror ingen missade att det vart ett riktigt bus väder. Men de gjorde inte mig något eftersom jag var inne mest helatiden och gick promenader på dagen då det inte var så jobbigt. Åkte hem till pappa i fredags, krångel med tåg och bussar hit och dit men tillsist så satt jag hemma hos pappa med ett glas vin och så käkade vi en massa ostar och kex :D somnade väldigt sent eller tidigt hur man nu ska se det, vaknade mitt på dagen på lördagen och tog en sväng med hundarna. Hälsade på Bellan och lilla Saga♥ är så kär i den lilla ungen så jag vet inte var jag ska ta vägen. Hon har blivit så stor!! 4 månader, bjudna på dop har vi blivit också! kul :) så mycket mer hände inte denna helg, ut med hundarna några svängar, tog en runda på pubben, sen jobba igår. Åkte klockan 8 från pappa, eller skulle ha åkt då men tåget var försenat så.. ja de blev som de blev. Tog mig till jobbet iaf, med hjälp av taxi från bålsta. Billigt?! Nej! 10minuter försenad och en sur skiftledare, vafan ska man göra då? tog ju till och med taxi för att kunna jobba, och ringde i förväg och sa att jag skulle bli sen. Men men.
Blev hämtad av Martin och hans familj när jag kom till Uppsala. sen åkte vi hem och sov! jobbar sent ikväll vilket betyder att jag ska övernatta hos Anna, spännande. Imorgon ska jag åka till sthlm igen och hämta hem min lilla Flicka, hon fick vara kvar hemma hos pappa eftersom jag skulle jobba igår. Så riktigt tomt är det här, jag har inget att göra, skit tråkigt :(

nu ska jag göra en ost och skink paj till Martin som kommer hem snart! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback