Lysande.

ura månaden som jag fruktat så¨för är här. Februari, med sitt Jätte roliga schema. Myke timmar dålig tid på dygnat. Det värsta är att jag inte fixat någon jag kan sova hos :S lite jobbigt som sagt. Annars får jag väl försöka cykla hem från svista, det funkar ju. Inte kul om det är 18- och klockan är en bit över 00. Men men. vill man ha pengar och leva livet så får man lida lite för det.

Helgen har vart helmysig. Aldeles lagom av allting. Lagom av vänner, vin, tv, snacks, pojkvänn. Allt lixom.
Kom hem till Janina runt 17 tiden, åkte buss hem till henne och käkade några mackor. Kollade på yberjobbiga "sweet sixteen" och sen ut på långis med Leona. Hem börja laga mat, dricka lite vin och cider äta mat, bli övermäta och döds trötta. Ligga och garva ihjäl sig till "men in black 2" sen total däcka i sängen. I Söndags vaknade jag också sådär gör tidigt. runt 8 tiden. Tidigt för att vara mig och en söndag. Låg och väntade på att Janina skulle vakna och sen blev det långis med Leona som var lite dålig i magen efter att ha ätit upp nästan alla hundben som fanns i lägenheten. frukost och sen åkte vi hem. Åt middag med martin som btw fortfarande ser ut som en slagskämpe. Nu är ögat lila/svart :P sen kollade vi en massa avsnitt från outsiders, mycket intressant :)

ikväll blir det jobb, så ska försöka gå en tur med Leona i skogen nu så hon får rusa runt lite. Skönt för henne är det iaf med det nya schemat, hon behöver typ aldrig vara ensamhemma, i så fall är det bara en två timmar. Nice.  de va allt gott folk!


Föresten så fyllde Leona 5år igår :D Grattis!     

Kommentarer
Anna säger:

Grattis till Leona i efterskott :)

2010-02-01 | 18:46:47
Bloggadress: http://viccipicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback