moveyourbody

som vanligt ändrade planer under helgen. Jobbade sent i Torsdags så sov hos Sandra och Melinda var även där. Kollade på någon film och sedan var det dags för sängen. Fredagen bjöd på fika med tjejerna, sen dags för mig att åka hem och byta om till party outfiten. Dags för tjejerna att go wild på joarblå, jag dök upp på förfesten 20 och vid 22.30 gick vi till Joar och dansade så att fötterna nästan åkte av. Gick hem ganska tidigt, kom i säng ca2 och då hade vi klämt i oss en kebabtallrik innan så mådde hyffsat dagen efter då det var dags att gå till jobbet. Lite segt var det men man är bara ung en gång :) Hade iaf skit kul, skönt att bara gå ut vi tjejer, dansa, fnittra, snacka skit. allt som hör till :P Kom hem igår och då var Martins kompis Joar kvar här, käka tacos och såg en film. Idag är de återigen jobb som gäller, sen är jag Ledig.. vet inte om jag ser fram emot det, de enda som ska bli skönt är att jag kan vara hemma, känns inte som jag träffat varken Leona eller Martin nästan något denna veckan.. saknat dom massor.. sen blir det skövde, onsdag eller torsdag för min och Leonas del. kommer hem lagom till alla hjärtans dag så det blir mys för hela slanten :D

 

Kommentarer
Sofie säger:

Åhh just ja, alla hjrtans dag snart ju! Myyys!

2010-02-07 | 21:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback