rent och fint.

älskar våran dammsugare, han gör alltid ett så bra jobb när man kör runt en runda i hemmet. Dammsugaren är faktist mitt bästa köp. Älskar den, Levde utan dammsugare ca 4månader i Enköping och ni kan ju täka er hur de såg ut, fick sopa golvet en gång i veckan typ men de blev ändå inte rent. När dammsugaren kom till vår familj så har han fått gå varm, många gånger har man fått byta påse. Han äter så bra :D igår efter min och Leonas 2timmars promenad ^^ så fick jag världens städ kick, böt sängkläder, dammtorkade, skura toan, dammsugade, plockade undan en massa skit. och sen diska. Jätte fint blev det. Vi brukar inte ha så jätte smutsigt, men jag älskar när det är välstädat, inte en massa damm i luften de ska va rent och fint! idag händer inte så mycket, ska leka lite vid datorn nu, sen ska jag plugga. en dusch och sen en promenad med hunden :) låter som en perfekt ledig dag.

i morgon ska jag träffa Elin, var längesen nu så ska bli trevligt. Och på torsdag blir det till att åka till skövde, fika med mammsen och sen sola på melody!!! bästa solariet någonsin, synd att inte Uppsala har ett sånt, då hade jag inte behövt vara så blek. Men uppsala är inte så bra som man tror. fattas mycket i denna staden som jag skulle vilja ha, Billiga fik. och melody solarie, ja två saker fattas iaf :P annars så är det rätt ok!
Kommentarer
Bella säger:

Svar; Ja, det suger rätt hårt faktiskt! Blä på det! Skulle ju kunna köpa en fin tröja eller ett antal drinkar för dom pengarna istället:P

2010-02-09 | 14:36:59
Bloggadress: http://duarintetrasig.blogg.se/
Hanna säger:

Du får komma hit så ska du få rida så kommer du aldrig vilja göra nåt annat =)

2010-02-09 | 18:51:08
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/
lina öberg säger:

att städa. usch.

2010-02-09 | 22:11:05
Bloggadress: http://slemlina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback